jueves, 9 de agosto de 2012

Funda para maxi-cosi: patron/pattern/patró


Fa uns mesos vaig publicar una funda de Maxi-cosi, i vaig prometre el patró... més val tard que mai... teniu les mides, i espero que no us resulti complicat interpretar les instruccions que vaig donar:

"Vaig buscar a internet un patró per fer la funda i no vaig trobar res... només fundes fetes, a uns 40 euros... Així que la vaig fer jo mateixa. Si un dia d'aquests estic inspirada, paso el patró a PDF, per si algú el necessita i el penjo.
De moment, per si la cosa es complica, deixo algunes instruccions: simplement és un óval, amb dues costures als laterals pq s'adapti millor a seient, i una goma una mica ampla que recorre tot el contorn i fa que s'adapti força bé. Les mides exteriors del óval són 90x105cm aprox., fa forma com d'ou...

He utilitzat tovallola per una banda, i cotó d'estrelles per l'altra."
Si voleu veure  la entrada sencera, i unes fotos millors... Aquí


3 comentarios:

  1. Hola, no entiendo catalán, pero intuyo las instrucciones, jeje
    ¿Me podrías mandar el patrón de la funda? y una duda, en el patrón se incluye la tela que vuelve para encajarlo en el maxicoxi? y qué lleva, un elástico?
    Muchísimas gracias

    ResponderEliminar
  2. Hola, me acaban de dejar un maxicosi y buscando un patrón para hacerle una funda aquí he caído. Me podrías pasar si no es mucha molestia el patron? Gracies

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...