martes, 30 de octubre de 2012

Pañales de tela POP IN





Quan va neixer el petit les meves companyes em van regalar bolquers reutilitzables ( bolquers de rentar, no de llençar a les escombreries)... si, si, perque jo els hi vaig demanar, no pas per fer la punyeta... Des que va neixer l'Hug, que jo volia probar de tenir un nen, més que un desforestador de l'Amazonas.
A dia d'avui, que els porto fent servir gairebé quatre mesos, puc dir que tenen més avantatges que inconvenients. L'únic inconvenient és que s'han de rentar... però ho fa la rentadora, jo només els esbandeixo amb aigua
Els guardem montadets, perque sigui fàcil posar-li en el moment del canvi de bolquer (que fa mandra anar montant en aquell moment), fem servir una tovalloleta de netejar (reutilitzo, una vegada rentades, les del pipi només) per posar a sobre i retirar la caca, així només queden bruts de pipi... segons els meus càlculs a partir dels quatre mesos d'ús, s'han amortitzat... Aquests en concret es van adaptant al creixement amb els gafets, que serveixen per fer-los més grans o més petits.
 Però sobretot, m'agraden perque no tinc la sensació de carregarme un bosc cada vegada que li canvio el bolquer... 
 Si voleu que expliqui més, ja m'ho dieu als comentaris... per cert, que no escribiu mai res!!!!!
Uns quants blogs que em van ajudar a trobar informació:




No hay comentarios:

Publicar un comentario

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...