domingo, 20 de noviembre de 2011

Novembre tendes: Ifil

Aquest setembre, vaig passejar tot un matí (sí ,ara que treballo algunes tardes, tinc alguns matins lliures...) pel barri de Gràcia, per visitar les tendes de sempre i algunes més noves.



Tenía moltíssimes ganes de visitar Ifil, una tenda de llanes on també fan tallers i t'ensenyen a fer punt en una estoneta...



Em van agradar molt els seus dissenys, moderns i senzills...




La idea es que tries una llana i un patró per fer alguna cosa... els patrons tenen diferents nivells, però molts són ben senzills.





Ifil està al carrer Torrent de l'Olla , molt a prop del metro Fontana. Si voleu saber més, us deixi la seva pàgina web.

1 comentario:

  1. Una botiga encantadora! No tinc ni idea de fer punt però veient les meravelles que es poden fer...em donen ganes d'aprendre!

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...