jueves, 17 de junio de 2010

Tallers oberts Escola traç

Aquest és el taller que van fer a l'escola Traç de Sarrià durant els tallers oberts de finals de maig. Es tractava de fer un autorretrat amb cartró retallat amb una serra elèctrica i pintat amb anilines i ceres...
Com que l'Hug és molt petit, li vaig fer un retrat i ell es va decorar la samarreta.






L'escola Traç és un referent important en quant al treball plàstic. Jo els coneixia a través de un llibre "Traçtocats", que recull un munt d'experiències portades a terme al llarg dels anys, però encara no havia visitat mai l'escola. A part de fer el taller me la van ensenyar, i vaig poder veure com treballaven amb infants i adults. Fan tallers per infants, per gent més gran i també un taller on nens i adults treballen plegats en un projecte comú.
Si voleu més informació, aquí teniu un enllaç http://www.escolatrac.com/


1 comentario:

  1. EM TENIU MERAVELLAT. SEMPRE M'HE TINGUT PER ARTESÀ... PERÒ VOSALTRES SOU VERDADERS ARTISTES.

    ResponderEliminar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...